29 Ekim 2007

Cumhuriyet Bayramını kutladık :)




Lütfen sayfanın altındaki slaytlarımıza göz atınız.

Daha fazla fotoyu orada bulacaksınız.




Okul tatil olacağı için bizim sınıf ve tüm okul kutlamayı Cuma günü yaptık.
Çocukların çoğu bir ilki daha yaşadılar.
Şiirler okudular, marşlara eşlik ettiler.
Bayrak sevgisini öğrendiler.


Arasıra unuttukları satırları hatırlamak için çabaları,
acemice davranışları görülmeye değerdi.:)
Çalışıp bu ilkleri göremeyen velilerimiz için işte o anlar ...



Selin& Kaan
Ve Öğretmenimiz Sebahat hn.



Barış ve Ozan Ege



Ayşegül&Yağmur&Zeynep



Çağatay



Dilhan & Dilay



büyük fotoları görmek için üzerlerine tıklayınız :))

4 yorum:

Meral dedi ki...

Demek cacanin sinifi bu sinif :)
Cok sekerler hepside!! :)

cgty dedi ki...

merhaba canım nasılsın hoşgelmişsin...
Senide ziyaret ediyorum ama her zaman yazamıyorum bende.

Çaçanın bayramdaki görüntülerde okulun bir kısmı var.
müzik sınıfındaki kadarlar.

Adsız dedi ki...

merhaba ben selin ana sınıfından.
ÇOK GÜZEL BİR SİTE OLMUŞ.SEN HANGİ OKULA GİDİYORSUN.BEN UNCULARA GİDİYORUM.BENİM RESMİMİ BÜYÜK YAPTIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. HALA SENİ UNUTMADIM.SEVGİLERİMLE SELİN.

cgty dedi ki...

Merhaba Selin. biraz geç gördük mesajını. Bende seni unutmadım aldığın arabayı hala saklıyorum. Serpicioğlu okuluna gidiyorum.
Facebokta başarı çocuk kulübü grubu açtım.
ordan yazabiliriz. Msn de yazarım sanada.görüşmek üzere..Çağatay

Çağatay Şengün- İstiklal Marşı